onsdag, juni 20

Onsdag, eller nåt...

Jag har jobbat i tre dagar, och jag är helt slut! Bla bla bla (jag fortsätter att smygklaga på hur det är jobbigt att stiga upp klockan typ-flera-timmar-före-tolv och så vidare). Igår kom jag hem och var så slut, så jag la mig direkt efter middagen (halv sex) och sedan sov jag till klockan fem imorse, och då steg jag upp :P Inte riktigt min stil, direkt.

Julia stjäl min kamera hela tiden, så därför kan jag logiskt nog inte ta några nya kort :/ Too bad.

Ikväll är det klassfest i Sjöbotten. Vet väl inte om jag är så fruktansvärt peppad, men jag kanske har kul ändå ^^ Vi får väl se...

Jag vill städa!! Det jag gör på jobbet är typ allting som mamma och pappa brukar tjata om att jag ska hjälpa till med hemma, och det är ju jätteroligt (speciellt när man får pengar för det!), men det skulle jag aldrig erkänna för mamma. Då skulle jag väl få hjälpa till hemma hela tiden. Men seriöst, man känner sig så duktig när man har börjat med något som sett hopplöst ut från början, och så ser man resultatet efteråt. Jag vill göra om mitt rum. Jag ska typ göra det till ett projekt :P

Men nu ska jag äta, jag kanske återkommer ikväll efter klassfesten, om jag är vaken då ;)

1 kommentar:

  1. Du tycker inte det är kul att städa, tokspik ;) xD

    SvaraRadera